Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 22 april 2015

Trött!

Det är inte lätt att komma upp på morgnarna nu, är minst sagt trött! Dessutom har jag så ont i halsen att jag knappt kan svälja OCH ont i öronen, så det blir en Ipren-frukost lika som igår och pallra sig iväg. Känns som en halvjobbig start på jobbet, det sista jag vill just nu är att bli sjuk! Men förutom det tror jag det kommer bli bra på jobbet. Otroligt glada och trevliga människor jag får jobba med! Kul! 
På fredag åker jag till Madde! Det ser jag fram emot!
Nä dags att masa sig upp och hopp i duschen och se om det hjälper mot trött-dimman i ögonen!
Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer: