Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 april 2015

Hos syster

Det är lördag morgon och jag är i Sveg. Jag och mina vänner Iprenkartongen, nässprayen och Vickspåsen. Dunderförkyld...bläh. Madde får skylla sig själv om hon blir smittad eftersom jag fick komma ändå. När jag kom igår blev jag bjuden på oxfile, potatis i ugn och rödvinssås...och Nutellacheesecake på det. Såå gott! Är så glad att jag än så länge inte har tappat smaken åtminstone! :-)
Jag tror jag kommer trivas på nya jobbet. Älskar stämningen där. Glada skojfriska människor med humor jag gillar. Lättsamt och roligt. 
Får se vad vi hittar på idag? En fika på mitt favvo-fik kanske? Ja det ligger här i Sveg. Ett supermysigt ställe med go-fika! Nu ska jag kolla om hon är vaken, systra mi...


2 kommentarer:

Christina sa...

Vad härligt det låter!!! Inte förkylningen förstås...

Cattis sa...

:-)