Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 april 2015

Glad Påsk!

Det kanske inte var magsjuka ändå... Men ont i magen hade jag till o från hela dagen- som "kramper". Nåja det verkar vara över nu vad det än var och jag mår bra, och resten av familjen också! Idag är det Långfredag och den här påsken har vi inget speciellt alls inbokat. Alla nära o kära, vänner o bekanta är upptagna- bortresta eller har besök... Så vi blir helt enkelt hemma bara vi i år men det funkar det med. Så skönt bara att få vara ledig några dagar!
En promenad har jag tänkt hinna med idag, och handla... Men annars blir det lugna gatan.
Glad Påsk på er alla!

Inga kommentarer: