Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 2 april 2015

Första magsjukan sen 1988??

Jag får aldrig magsjuka! Sist jag hade det var jag 12 år.... Men nu är det nåt lurt. Fick såå ont i magen igår kväll som resulterade i att jag sprang på toa några gånger i natt. Jag tänkte att det nog berodde på att jag fikat både tårta och kakor hos Lottis och att jag inte är så van så magen slår bakut. Efter kl fyra i morse blev det lugnt så jag klev sedan upp i vanlig ordning, duschade, åt frukost och gick till jobbet...Efter vägen kände jag hur det knep som attan i magen och när jag väl kom fram fick jag börja med att springa på toa igen.. Insåg att jag var tvungen att vända om och gå hem igen... Jag har riktigt ont i magen, kommer som i kramper, huuuua. Fast det är inte heller som det brukar vara vid riktig magsjuka- att jag "bor" på toaletten.... Nåja, jag hoppas att det är nåt snabbövergående och att inte resten av familjen får det. Ingen bra start på påsken direkt...
Glad Påsk på er hur som helst!

Inga kommentarer: