Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 19 april 2015

Tankar fyllda med kärlek

Ibland är det som att jag bara vaknar upp och undrar vad som hände med mina små barn? Idag är en sån dag. För tillfället är det Edvin det händer mest med. Bara över vintern har han dragit iväg nåt alldeles otroligt. Helt plötsligt är han 1,68 lång och har 43 på skorna och begynnande målbrottsröst. 
Stora fina Jonta har numera flickvän och känns så vuxen för sina 16 år (på det sjuttonde), och "lilla" Thea är i en tidig förpubertet då det händer massor med både kropp, tankar och humör. Det är så konstigt hur åren går. 
Jag är så stolt över dom alla tre, lyckliga mig som får vara deras mamma.
(Bild sen skolavslutning 2014)

2 kommentarer:

Christina sa...

De finaste!!!

Fangoria sa...

Fina barn! =)