Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 19 april 2015

Söndagsmorgon...

Ligger nyvaken i sängen och hör att det blåser ute idag igen! Det har tok-blåst i flera flera dagar och nu börjar jag bli trött på det! 
Jobb-starten i fredags gick bra. Superhärligt gäng jag ska jobba med, vilket känns positivt. Däremot satt jag på utbildning hela eftermiddagen om deras datasystem vilket jag tyckte var svårt. Men man behöver ju inte kunna allt dag ett så jag tänker att jag lär mig eftersom.
Helgen har varit trevlig. Igår kväll var jag bjuden på två fester samtidigt! En tjejfest hos Anneli och 40-årsfest hos Norman. Hade velat gå på båda...Jag gick på 40-årskalaset och käkade och umgicks en stund, sen var jag tvungen att gå hem eftersom jag har barnen. De andra fortsatte och gick ut sen också. Jag känner verkligen för att gå ut jag med, hoppas vi får till nåt snart igen! 
En promenad hann jag också med igår med Ann. Vi ska ut idag igen, hoppas det slutar "storma" ute! :-/
Jag borde verkligen ta tag i städningen idag också. Usch hur det ser ut här! 
Får se hur det blir med den saken, kan inte påstå att det känns så lockande...



Inga kommentarer: