Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 april 2015

Sjuk och eländig!

Vad är det frågan om? Fyy vilken hemsk förkylning! Det går inte att komma till jobbet så här i morgon, då blir både elever o personal smittade! Stannade till en sväng i Birsta på hemväg från Sveg och till och med tjejen som jobbade på Makeup store sa åt mig att jag verkligen inte såg pigg ut! Och jag känner mig verkligen inte pigg heller...Tycker det känns så dumt att det blir då här när man har ett alldeles nytt jobb. Känns som att man ger ett dåligt intryck när man blir sjuk på direkten, men jag antar och hoppas att det bara är mina hjärnspöken som tänker så. Nä, det blir till att stanna hemma ett par dagar och hoppas att det vänder. :-/
Nu ska jag bädda ner mig i sängen. 

Inga kommentarer: