Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 16 april 2015

Sorgedag med avtackning

Så var dagen här... Sista dagen på sfi, sista dagen som kommunanställd... Sorgligt blev det i klassrummet med många tårfyllda ögon... Sen blev det lunch på bibblan med kollegorna som tackade av mig med en fin blomma, gulligt av dom, jag har ju inte varit där såå länge... 
I morgon börjar det nya jobbet...:-)





3 kommentarer:

Christina sa...

Lycka till med nya jobbet o tänk vilken tur dom har som får dig som ny arbetskollega!!!

Fangoria sa...

Ja, lycka till på nya jobbet! Förstår att det känns vemodigt men nya äventyr väntar. ;)

Cattis sa...

Tack o tack!