Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 27 april 2015

Stackars mig!

Japp, lite synd om mig är det allt! Känner mig verkligen sjuk, ligger i sängen och orkar ingenting! Vill att det ska vända NU. Nåja... Finns ju värre saker än förkylningar- I know. Men ändå... Vill ju vara på nya jobbet! Och så vill jag ut och gå! Nu blir det ingenting.
Igår innan jag åkte hem från Sveg fick jag och Madde ett konstigt ryck och städade våra bilar! Min bil fick sig även en välbehövlig tvätt, det är inte ofta den får det! Så nu är den riktigt fin för tillfället.
Så länge det nu varar...
Hoppas det blir fint väder till helgen! Då borde jag förhoppningsvis vara piggare och i så fall vill jag börja fixa lite ute... Ta fram möblerna, fram med studsmattan, sätta penseer mm. Snön är ju äntligen borta! Jag har överlevt ännu en vinter! ;-) 
Vårkänslorna spirar!

Inga kommentarer: