Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 6 april 2015

Mys-påsk

Nu är vi hemma igen efter ett par härliga dagar i Sandsjö. Igår hade vi finväder och satt ute heela dagen så jag såg ut som en kräfta i ansiktet sen! :-) Madde och Mathias kom också och det blev kolbullar ute i solen. Lillebror Mathias var också med, så det var bara Magnus som saknades av syskonen. Mycket skratt och tok har det varit. Pappa var på spexhumör och hämtade en rullator och "spelade lite teater" för oss, haha! En kortare promenad har vi också hunnit med. En härlig påsk!









2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk!! Hoppas ni får njuta lite ledighet på påsklovsdagarna också!

Cattis sa...

Tack och det samma så här i efterhand! Här jobbas det på som vanligt denna vecka, men har nedräkning nu för nästa fredag börjar mitt nya jobb! :-)