Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 8 februari 2010

Snörvel

Nu är jag dunderförkyld, vääääldigt tråkigt nu när jag hade kommit igång med träningen så bra! Brukar vara segt att komma igång igen sen... Hoppas det är snabbövergående. Hade planeringsdag på jobbet idag och när jag kom hem hade lillgumman feber. Så då är jag hemma med henne i morgon. Skäms nästan för att säga det, men det känns skönt. Är ju för snål att ta en sjukdag själv när jag inte har feber eller nåt sånt, men det är ändå jobbigt att jobba när man känner sig krasslig. Men nu kan jag ju vabba med lilltrollet i stället. (Fast jag tycker självklart inte att det är kul att hon är sjuk). Hade en mycket trevlig och intressant dag igår. Vackert väder med strålande solsken var det också, vilket gjorde dagen ännu bättre, även om jag mest var inomhus. Kvällen var väldigt spännande, men jag tänker inte berätta varför...;-) Men jag kan säga att jag ägnade många tankar åt min kära mormor på andra sidan. Jag är såå fashinerad av alla medium på tv, undrar hur de gör för att få kontakt med de döda?? Jag vill också kunna det! Dags att gå på seans snart, det var länge sen nu... Nu ska jag gå o leta fram en nässpray och en Ipren. Suck, vad tjatigt att vara förkyld. Fast det finns de som har det värre.... jag ska tänka på dom i stället..... Ha en fortsatt trevlig vecka!

Inga kommentarer: