Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 3 februari 2010

Kallt!

Fast den här gången är det inomhus det är kallt, 16 grader var det när jag kom hem från jobbet och jag fryser som en gris. Eldar som en galning.... Ska gå o träna halv åtta, fast jag helst vill sitta framför kaminen under en filt. Igår var jag på sista tillfället i utbildningen pedagogisk dokumentation. Det har varit en jättebra utbildning, verkligen. Vi fick till och med varsit kursintyg när det var klart, det är inte ofta man får det! Idag har jag jagat innebandylag åt Edvin, men det är inte lätt må jag säga. Fullt, fick jag till svar. Och jag vet inte direkt många ställen jag kan ringa... men satte upp honom på kölista i alla fall. Han vill verkligen börja, för det spelar honom tydligen ingen roll att han inte känner någon. På fredag är det Sländan-träff! Längtar!!! Alla kommer utom Anna, hon har inte kunnat någon av gångerna vi träffats, synd....=( Men det är svårt att få det att stämma för åtta personer samtidigt. Ser i alla fall fram emot det mycket. Man brukar få använda sina skrattmuskler när vi ses...=) Vilket inspirerande glädje-gäng!!!! Igår fick min kusin Svempa en bebis, en liten Arvid....Kul, tänk att min minsta lillkusin har blivit pappa!!! Han var ju nyss en bebis själv.... eller.... ja det var visst 1982, men ändå, det känns som nyss....;-) Jag gruvar mig inte så mycket för själva träningen, jag gruvar mig desto mer för att byta om nu innan.... det är ju så kallt så jag blir knottrig bara jag tänker på det...buuurrrrr, nä nu skulle man vara i Malaysia med lilla syster yster, hon har det nog bra! I morgon fyller min stora syster yster 40 år!!!! Oj vad gammalt! ;-) Nä, nu ska jag ta sats och skynda mig att byta om så jag inte hinner svimma av frostskador innan jag fått på mig träningskläderna.... Ha en skön onsdagskväll!

Inga kommentarer: