Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 27 februari 2010

Nä men va kul, det snöar!!!! =(

Om ni kunde ana hur less jag är på den här vintern. Då skulle ni förstå att jag har det svårt just nu...;-) Det VRÄKER ner, inte lite utan mycket och stora julaftonsflingor, som om det vore i början av december. Jag vill ha vår, sol, takdropp och fågelkvitter och det NU. Hur ska man stå ut? Det känns som det aldrig kommer att bli vår i år om det ska fortsätta så här. Nåja. Idag är det lördag och det känns skönt att vara ledig, det har varit en intensiv vecka med två stängningar, personalmöte och träff hos Monica, känns som varje kväll bara har försvunnit. Igår slutade jag dock tidigt. Då fick Thea äntligen prova sina skidor för första gången, det har ju varit så kallt här ett tag så det har ju inte varit så kul. Men oj vad hon åkte....! Hon åkte hela vägen till Geresta när vi skulle hämta Edvin och sen åkte hon halva vägen tillbaka också innan hon blev trött o ville ta av skidorna. Bra jobbat! Skulle vilja skaffa mig ett par skidor själv också så man kan åka med henne. I kväll ska vi till Anja och Mattias på middag! Det ska verkligen bli jättekul! Roligt att lära känna nya bekantskaper, ser fram emot kvällen väldigt mycket! Känner på mig att det kommer att bli en riktigt trevlig kväll! Herregud vad Edvin och Thea bråkar!!! Ibland håller man på blir galen, nu var jag tvungen att muta dom med att knäppa på en film för att de skulle sluta, orkar inte lyssna på dom såna här dagar, hoppas det lägger sig innan kvällen.... De kan bråka om precis ALLT när de är på det humöret. Nej, nu ska jag ta rätt på diskberget på bänken, tänk att det är ett nytt där igen! Ha en skön lördag!

Inga kommentarer: