Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 13 februari 2010

Denna kyla gör mig galen

Nu är jag fruktansvärt less på denna vinter!!!! Minus 23 grader idag igen.....suck.... Vi som ska på stan idag....bläh..... men men, det är bara att pälsa på sig och ta sig i kragen. Klev faktiskt upp nu på morgonen och tänkte gå och träna halv tio, men sen tänkte jag att det kanske är dumt att börja för tidigt efter förkylningen... och det var nog tur för jag känner sen jag klev upp att jag fortfarande är täppt och hostig. Nu låter jag gnällig hör jag, men det är så. Så jag laddar för måndag kväll i stället. Nu blir det snart en god frukost, är hungrig som en varg som vanligt på mornarna... Lade mig som vanligt i pausen av Let´s dance, så jag måste in o kolla nu vem som åkte ut. Nej, det här går inte, dags för frukost.

Inga kommentarer: