Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 14 augusti 2013

Lång vecka

Det är bara onsdag fast det känns som det borde vara fredag för länge sen! Vet inte varför jag tycker att denna vecka går så otroligt sakta! Suck suck...
Har nyss pratat med grabbarna som är i Göteborg. De hade så kul så hemfärdsplanerna var ändrade ända till söndag! 
Thea var in som som hastigast och hämtade sina badkläder, och de var på väg till Edsele, så hon var också så nöjd och glad! :-)
När barnen är glada är jag glad!
I morgon ska det bli finväder enl prognosen. Hoppas på det efter senaste dagarnas provsmakning av hösten. Är inte riktigt redo för den än! (Är jag någonsin det?)

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Håller med dig, idag är det underbart, hoppas på några fler sommardagar!

Catarina sa...

Ja hoppas verkligen det!