Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 1 augusti 2013

Ny smakupplevelse

Igår kom Madde! Jag hade gjort skagentoast till lunch när hon kom. På lchf-bröd till mig och vanligt till henne. Så himla gott det var! 
Har läst att man med måtta kan äta sötpotatis när man kör lchf. Igår hade jag fått för mig att vi skulle testa det till middag, och jösses vad gott det var! Mums mums, rena rama festmåltiden! Det kommer garanterat bli fler gånger. 
Förutom att äta så såg vi en superdålig film igår kväll. Minns inte ens namnet på den just nu, men det var en svensk relativt ny film m Kjell Bergqvist. Dötråkig var den i alla fall, om nå gubbar som åkte finlandsfärja...:-/ Just nu är det torsdagsmorgon, Madde sover och själv blev jag väckt av ett sms från brorsan. Det var inget speciellt men sen blev jag klarvaken i alla fall, typiskt mig att vara så lättväckt medan syster är tvärtom. Hon skulle inte vakna av en bomb i samma rum! Tro vad vi ska hitta på idag då? 


Inga kommentarer: