Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 24 augusti 2013

Fredagstrött

Oj vad jag var trött igår! Somnade tidigt i soffan och barnen hade fullt sjå att få liv i mig så jag kunde förflytta mig till sängen. Tråkigt med såna fredagar, helgerna blir så korta. Var med Thea på ridskolan, sen handling och middag, sen hann jag inte så mycket mer...
Idag har Thea följt med Patric o Anneli på "hemligt upptåg", vet inte vad hon ska göra för kul! Jag ska skjutsa Edvin på kalas, och sen borde jag verkligen, verkligen städa här...:-/
Spindlarna som vi hade såna problem med förra sommaren håller visst på att återvända, jag HATAR dom! Det är inte små varianter heller, utan riktigt stora grova håriga vidriga saker! Jag är desperat, och barnen livrädda. Jag har googlat och googlat och hittat nån grej man stoppar i kontaktuttaget som ska hålla spindlar borta. Kan köpas på Bauhaus för 299kr. Måste nog införskaffa, kan vara värt att testa i alla fall. Inte kul när barnen knappt vill duscha! Och jag själv är inte mycket tuffare. Spanar misstänksamt i varje hörn och skakar sängkläder innan sovdags. Blääääh! 

Inga kommentarer: