Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 15 augusti 2013

Födelsemärken...

Jag är verkligen inte den som springer hos doktorn i onödan. Är verkligen inte hypokondrisk av mig utan snarare åt andra hållet, tror aldrig att något är så allvarligt. Men den sista tiden har jag faktiskt oroat mig lite. Jag har fått ett flertal nya födelsemärken här och var på kroppen. Några av dom växer och ändrar form och färg, ett på ryggen har börjat besvära mig lite då det skaver mot kläderna. Har ju extremt känslig hud och bränner mig lätt. Läser mycket om hudcancer i tidningar nu för tiden och har nu bestämt mig för att kolla upp dessa märken. Vet att de flesta födelsemärken är ofarliga men ändå...Bara för att. Det är inte likt mig att oroa sig, så nu ska jag ta oron på allvar har jag bestämt. Mejlade nyss vårdcentralen, får se när jag får en tid...

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Låter som mig det där, drar mig in i det sista för att gå till doktorn vad gäller mig själv!! Men håller med, är ju bäst att du kollar upp!!! Man kan aldrig vara nog försiktig egentligen! Hoppas att det går bra!!

Catarina sa...

Tack det går nog bra! Vill bara liksom få bekräftat att de är ofarliga!