Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 8 augusti 2013

Torsdag redan...

Veckan har gått ganska fort, även fast jag upplevt att tiden går långsamt på jobbet...
Efter jobbet åkte jag ner på bolaget en sväng och köpte två rose-sorter som jag varit nyfiken på ett tag, nämligen Black tower och Tre apor. Bägge är ju goda i vitvinsform. Sen for jag och handlade, bland annat kött som nu lagts i marinad. Jag och barnen, och Ann och hennes barn ska nämligen ha en liten "grillafton" hemma hos dom i morgon kväll! Det ska bli såå kul och mysigt. Även våra "stor-grabbar" Jonathan och William ska vara med! Blir en perfekt avslutning på fredagen! Härligt! Nu blir det ryggläge i soffan fram till läggdags. Är supertrött. Har inte vant mig vid att kliva upp tidigt ännu efter semesterns lata härliga sovmornar...

Inga kommentarer: