Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 13 augusti 2013

Nya jeans och tjejmiddag i Kramfors...

Idag slutade jag halv tre som nu är min kortaste dag enligt nya arbetsschemat. Blir nog lite ovant utan de riktigt korta dagarna, men det blir nog bra det här med. Efter jobbet åkte jag på KappAhl och köpte mig ett par nya jeans, riktigt snygga och sköna. Det var 25% på valfri vara så jag passade på eftersom jag har så dåligt med byxor...
Nu väntar jag på att Helen ska hämta upp mig, det är nämligen tjejmiddagsdags hos Britta i Kramfors. Äntligen, känns som en evighet sedan eftersom jag missade förra gången som var i juni då Thea hade magsjuka! 

Inga kommentarer: