Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 augusti 2013

Besök från Sveg, tripp till Birsta och en trevlig kräftskiva!

Vilken trevlig helg jag har haft! På fredagen kom Madde och hennes svägerska som också heter Madde hit. De skulle till Birsta på lördagen och ville komma hit och sova över på fredagen så de skulle slippa kliva upp så tidigt för att åka på lördagen. När de var här kom jag på att jag också ville till Birsta, så jag åkte med dom ner och tog en buss hem. Vi var där kl nio och åt frukost på Ikea. Lite shopping blev det, köpte en jättefin tröja på Cubus som jag blev så nöjd med! Bussen hem var naturligtvis försenad, så jag hann inte med bussen hem från stan sen, så jag gick från resecentrum hem. Inte för att det är världslångt, men det kändes så när jag bar på kassar och hade platta skor som jag får ont i hälarna av! Nåja...På em blev jag upphämtad av Lottis för att åka på Kräftskiva hos Helen och Patrik. Det var mycket trevligt, och mycket, mycket gott! Kom hem vid halv två i natt och då var jag dödstrött och somnade som en stock och sov till närmare tio i  morse. Härligt! Idag är det en slappardag här hemma. Ska åka och handla lite inför veckan. I morgon har vi planeringsdag med jobbet. Grabbarna är på väg hem från Göteborg och ville komma redan i kväll, och i morgon kommer även Thea. Två dagar kvar av sommarlovet. På onsdag börjar de i skolan. Då har jag plötsligt en andraklassare, en femteklassare och en niondeklassare! Hur nu det är möjligt....?

Inga kommentarer: