Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 augusti 2013

Söndag...

Redan söndag! Vart försvann den här helgen då? Har inte gjort då mycket. Bakade "falsk morotskaka" a'la Lchf igår som blev riktigt mumsig! Och idag har jag bakat Drömmar-dock INTE Lchf, så själv tittar jag bara på dom...:-/ Helen och Lottis kommer snart förbi på fika så dom kan få smaka!
Thea hade varit på Hemsö fästning igår, kul för henne! Grabbarna var där med Erik tidigare i sommar, så nu är det bara jag som inte har varit där! Tänker varje sommar att jag ska, men kommer inte längre än så... Nåja...Nästa sommar kanske...;-)


2 kommentarer:

Fangoria sa...

Det ser gott ut, åh nu blev jag sötsugen! ;)
Vi har också tänkt varje år att åka till Hemsö fästning, men vi har inte varit där sen före barnen föddes...=/

Catarina sa...

Ja det är ju gott med sötsaker!!! =)