Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 21 juni 2009

Världens bästa syster (och moster)!

Min kära lillasyster Madde vill låna Thea några dagar i sommar...och kanske ta med henne till Järvzoo! Jösses vad kul det ska bli för Thea! Om planerna går som det är tänkt så är Thea där samma helg som det är Härnösandskalaset, eller stadsfest eller vad det nu heter... Alltså är vi barnfri den helgen! Vad trevligt! Och tänk vad bra och nyttig träning det blir för Madde! Träna på att torka bajsrumpa, borsta barntänder, mm....oj oj oj... vilken erfarenhet! =) Jag tycker i alla fall att det är jättekul att Madde frivilligt erbjuder sig, att hon VILL träffa Thea några dagar bara så där! Det uppskattar jag jättemycket!

Inga kommentarer: