Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 17 juni 2009

Pissigt schema

Var till min blivande arbetsplats idag... Det känns ju fortfarande helt ok, förutom att jag fick världens sämsta schema! Jag har nog inte förstått hur bortskämd jag har varit på Sländan. Men det var så jag blev grinfärdig! Ska mina stackars barn ha såna långa dagar?? Herregud, om det inte vore för att man förlorar pengar hade jag garanterat gått ner i tid! Kommer ju knappt hinna träffa dom om kvällarna, bläh! I alla fall var båtresan igår helt underbar! Vädret vände så man kände inte ens att det blåste! Solen sken och man kunde se den vackra naturen genom fönstret. (för det var ändå för kallt för att vara ute på däck) Dessutom var världens roligaste trubadur ombord på båten och spelade, sjöng och spexade! Vi skrattade så jag var alldeles öm i käken innan kvällen var slut! När jag såg honom först blev jag lite fundersam.... Han var stor, hiskeligt fet, halvlångt stripigt hår, (och som en kollega sa, alldeles nikotingul hela han)... Med andra ord: Inte världens snyggaste, sexigaste karl.... Men utseendet kan bedra, han var helt enkelt skitbra och bjöd på sig själv! En mycket rolig kväll med goooood mat! Nu ska jag och lillgumman åka hem till en kollega till mig, som ska klippa hennes hår ! Adjöken.

Inga kommentarer: