Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 21 juni 2009

Myggor, myggor, myggor....och en SOL!

Har nu kommit hem från Edsele.... Vi hade, tro det eller ej, riktigt fint väder! Vi har kunnat sitta ute och äta och allt....helt otroligt, men trevligt! Men MYGGOR till förbannelse. Är biten lite överallt, och Thea har fått hemska bett! Inte kul, men det var ju åtminstone fint väder! Vi har bara tagit det lugnt, grillat och myst. Fast Patric har slitit med veden.... Svärfar har spelat dragspel och Thea och Edvin har dansat! En trevlig helg, men som alltid så gäller borta bra men hemma bäst...=) I morgon är det vardag igen, tråkigt men sant. Nu ska vi snart äta kyckligntortillas, mumsigt!

Inga kommentarer: