Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 27 juni 2009

Lördag

I går kväll var jag och mina arbetskompisar till Henke på 30-årsfest. Det var trevligt. I kväll ska jag till Lottis på tjejmiddag, och sen går vi kanske ner på Hamnkrogen, vädret fortsätter att vara fantastiskt! Jag funderar på om jag ska orka gå ner på stan och köpa mig en bikini, det känns som att det behövs nu, det har ju varit varmt i flera dagar! Underbart! Hoppas att det håller i sig resten av sommaren! Man blir på så mycket bättre humör bara av att se solen! Ja, nu ska jag fixa frukost, och sen måste vi nog kanske gå, Thea o jag, om vi ska hinna njuta nåt av solen sen.... Ha en skön lördag alla som läser!!!

Inga kommentarer: