Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 16 juni 2009

Ut med båt i stormen

...nä, det är inte storm lika som igår, men det blåser fint.... och vi ska ut med Ådalen3 på havet. men det blir nog kul ändå hoppas jag. Gör tjockpannkaka till familjen nu, själv ska jag väl mumsa smörgåsbord på båten... om inte tallrikarna blåser iväg! Hinner faktiskt inte skriva så mycket nu... Det har varit en alldeles vanlig dag på jobbet, förutom att det känns att man trappar ner nu...alla gör det.... När man vet att vi inte ska vara kvar ens, och att det dessutom snart är semester. Guuuuuud vad skönt det ska bli med semester! Fattar inte att det bara är två och en halv vecka kvar! Underbart! Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: