Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 19 juni 2009

Midsommarafton

Igår bestämde vi som hastigast att vi åker till Edsele och firar midsommar med Patrics föräldrar och bröder. Blir nog trevligt. Hoppas att vädret också kan bli lite trevligare bara, för det är grått ute, bläh. Måste ta undan en massa disk och tvätta en maskin innan vi åker, såna där roliga sysslor. Igår berättade Thea och Edvin om hur de firat midsommar på förskolan och fritids.... Edvin sa: "Vi fick en sån där hård klick som ser ut som glass men som inte är glass"...??? Jag klurade länge på vad det kunde vara innan vi kom fram till att det var en maräng!!!! Det är inte alltid helt lätt att förstå vad de menar de små liven. Nu ska jag börja med alla roliga sysslor. Ha en skön midsommar!

Inga kommentarer: