Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 24 juni 2009

Sommar, sommar, sommar, är det sant att den är här??

Vädret är ju helt underbart!!! Efter jobbet åkte jag, Patric o Thea till Birsta och handlade nåt väldans roligt...En gräsklippare och en grästrimmer!!! Men det var nödvändigt helt enkelt. Dess värre jäklas det för P när han försöker montera ihop gräsklipparen, så han är fortfarande ute och håller på med det, stackarn, jag kan ju inte direkt bidra med hjälp heller! Jag är som bekant inte den mest tekniska människan på jorden. Nu i kväll ringde Ann och ville att vi skulle ut och promenera. Så det gjorde vi, och det var inte igår kan jag lova. Har haft noll motivation vad gäller ALLT de sista månaderna, så det var på tiden! Måste ta itu med sånt igen, röra sig lite och äta lite vettigare. Ska börja förbereda mig mentalt för det...=) Idag bestämde vi datum på jobbet för när vi ska utnyttja presentkortet och gå på Hamnkrogen. Det enda datum vi fick till när alla kunde samtidigt var lördagen den fjärde juli. Det blir nog en trevlig födelsedag det! Nu ska jag krypa ner i sängen. Natti natti.

Inga kommentarer: