Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 15 juni 2009

Blåsig kall måndag

...Jag säger bara en sak: Gör Hallonpannacottapajen!!! Den var jättegod! Idag hade vi ju "planeringsdag" på jobbet, ,men vi har ju då inte så mycket att planera.... Så vi roade oss med att plocka i våra privata saker, sånt vi ska ta hem och sånt vi ska ta med oss till våra nya ställen... SÅÅÅ verkligt och jobbigt det blev nu!!!! Men det är som det är. Bara att vandra vidare till nästa ställe. Nu har jag nyss kommit hem och har som vanligt nu för tiden INGEN lust att laga mat. Varför är det så extremt tråkigt just på vardagarna? Är inne i en period då jag inte alls tycker att det är kul. Har ingen fantasi och ingen motivation. Vi åt i alla fall god lunch idag, vi var till badhuset och åt grillbuffé, mums! Och sommaren den verkar aldrig komma i år. Det är grått, svinkallt och blåsigt, och nästan regn. Vi som ska ut med båten Ådalen 3 i morgon kväll med hela rektorsområdet. Hoppas verkligen inte att det är så här kallt då! Grabbarna är i Stockholm, så de kommer inte hit förrän i morgon eftermiddag. Tråkigt för dom om det är samma väder som här.

Inga kommentarer: