Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 30 oktober 2014

Halloween-förberedelser

Thea ser såå fram emot i morgon när det är dags för spökerier! Vi var på Ica igår och köpte en pumpa och idag kunde hon inte hålla sig längre så hon ritade och skar ut ansiktet på pumpan- alldeles själv. Det tyckte hon var såå kul så att senare när vi var på stan köpte hon en minipumpa på en blomsteraffär för egna pengar, för att få skära ut i en till! :-) Så nu är hon hyfsat nöjd och förväntansfull inför i morgon kväll! Själv är jag inte lika imponerad av just Halloween. Gillar inte riktigt det där med att spöka och "tigga" hos folk även fast man väl får se det som en lek. Jag är väl kanske gammaldags! Antar att det bara är att gilla läget. Här kommer några bilder:


Inga kommentarer: