Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 oktober 2014

Samtal runt middagsbordet...

Edvin:"Åh nej, idag är det söndag, då är det skola i morgon!"
Jag:"Fast du verkar ju ganska positiv till skolan nu ändå?"
Edvin:"Ja, det är faktiskt kul, men det är ju ännu bättre med helg om man får välja!"
Thea:"Jag tycker det är jättekul i skolan...
Jonathan:"Nu för tiden gör det mig inget alls att det är måndag i morgon, jag har absolut inget emot att gå till skolan!"

Är det här verkligen mina tre barn?!?
Tror nästan inte mina öron, men jag blir väldigt glad!!!

4 kommentarer:

Helen sa...

Kul att höra!

Cattis sa...

Ja verkligen kul!

Christina sa...

Underbara kommentarer!!!

Cattis sa...

Ja- och oväntade!