Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 oktober 2014

Utekväll

Igår blev det utgång för första gången på evigheters evighet. Jag, Anneli och Lottis träffades här och åt hemgjord pizza och lite senare kom även två kompisar till Anneli. Åkte ner på B7 sen där det var 30+ och jag kan säga att vi kände oss unga så det var många "äldre" ute. Bortsett från det så hade vi ändå trevligt, kul att dansa lite! Somnade väldigt sent och vaknade väldigt tidigt alldeles i onödan! Förstår inte att det ska vara så svårt att sova! Idag blir det en slappardag känns det som... Måste titta på "Så mycket bättre" som gick igår kväll. Tycker det är ett bra program!


Inga kommentarer: