Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 4 oktober 2014

En långsam lördag

Idag har jag en sån där dag då jag vill hitta på nåt, men tar mig inte för något alls... Har mest varit hemma och gjort ingenting. 
Thea ska sova hos kompis i natt. Jonta ska sova hos kompis i natt... Och själv ska jag ju tillbringa kvällen på Öbackahallens cafeteria. Tjohoo vad kul! ;-/ Det ska enl schemat vara färdigjobbat kl 21 och då hinner jag i alla fall hem till 21.30 då sista delen av "Det blodröda fältet" börjar. Jag tycker det har varit en bra serie! 
Får se om åtminstone Edvin tänker sova hemma eller om han också ska ut på äventyr?
Idag är det Kanelbullens dag. Tur att jag  bakade igår så vi fick oss en bulle! :-)

Inga kommentarer: