Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 11 oktober 2014

Mamma-besök

Idag har mamma åkt hem efter att ha varit här sen i onsdags. Vi har haft riktigt mysiga dagar. Gått på stan, pratat, ätit god mat- både på Sam's och hemma! 
På fm idag kom Helen o Patrik och hjälpte mig att montera ner studsmattan. TACK för det än en gång, ovärderlig hjälp för mig! 
Ute har det varit gråväder i flera dagar. Riktigt tråkigt. Men bättre än snö förstås! ;-)

5 kommentarer:

Helen sa...

Ingen orsak! Det var bra betalning med hambakta bullar och Catarinas drömmar!!

Helen sa...

Ingen orsak! Det var bra betalning med hambakta bullar och Catarinas drömmar!!

Cattis sa...

Vad bra att det smakade bra! :-)

Christina sa...

Tack för underbara mys-pys dagar gumman. Vi gör om det!

Cattis sa...

Tack själv lilla mor, det gör vi! :-)