Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 oktober 2014

Massage, bullbak och en tatuerad son

Idag har jag varit på massage! Hur ofta är jag på det? Typ aldrig... Eller en gång vart tionde år... Skönt var det i alla fall, och ack så ont på sina ställen...Antar att det är då man behöver det som bäst!?
Energi gav det tydligen i alla fall för när jag kom hem satte jag igång att baka bullar! Det händer inte heller så ofta.
Sen blev det lax och potatis till middag. Vi andra passade på när inte Jonta skulle äta hemma. (Han gillar inte lax). Jonta åkte nämligen med bussen till Sundsvall där han äntligen fick göra sin efterlängtade tatuering (16-årspresenten). Han har varit så säker på sin sak i flera år nu. Att han vill ha kinesiska tecken som står för att familjen betyder allt! Hur fin tanke är inte det? Ordagrant betyder just dessa tecken "Familjen under ett tak", men budskapet är det samma. Bara för att han stått fast vid samma sak i flera år redan och för att budskapet är så fint så fick han vår tillåtelse, trots att han är under 18. Han blev supernöjd och jag tycker att det blev jättefint! 


6 kommentarer:

Anneli sa...

Jämarns va mycke bullar! =)
Och tatueringen blev jättefin! Förstår att han är nöjd.

Cattis sa...

Ja det blev ett gäng bullar, bara att komma o mumsa! ;-)

Fangoria sa...

Snyggt!! =)

Cattis sa...

Det tycker jag med!😊

Christina sa...

Fina Jonathan och hans fina tankar!

Cattis sa...

Ja, han är allt bra speciell...:-)