Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 oktober 2014

Tjejmiddag och Svegsfrämmande

I måndags var det min tur att ha tjejmiddag. Jag bjöd på Rotsaksgratäng, fläskfile i ugn med Rödvinssås och Nutella cheesecake till efterrätt. Efterrätten var gryyymt god! Måste göras fler gånger!
På tisdag kom Madde hit och nu har hon nyss åkt hem. Vi åt Kalops o potatis när hon kom. Hon hade med sig en biobiljett åt mig så på kvällen gick hon, jag o Ann på bio och såg Hallonbåtsflyktingen. Det var nog den skummaste film jag har sett! Ganska dålig faktiskt, men ändå konstigt komisk...Tror inte att jag rekommenderar den direkt.
Igår fick vi ett litet spontanryck och åkte till Birsta en sväng. Kul kul.
På lördag blir det utgång för första gången på evigheter. Det ser jag fram emot!



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh gud vad maten låter och ser god ut!! =P
Ha det så roligt med utgång!

Cattis sa...

Tack! :-)