Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 8 oktober 2014

Operation och ruskväder!

Idag var det äntligen dags för Thea att operera sitt nageltrång på Sundsvalls sjukhus. Hon fick en låda på tån när hon var yngre och var på förskolan. Tån har krånglat sen dess, men nu hoppas jag att det är färdigkrånglat! Operationen gick i alla fall bra, det var "bara" bedövningssprutorna i tån som gjorde ont. Jag gjorde själv exakt samma operation för 30 (!) år sen och jag kan fortfarande minnas hur jäkla ont det gjorde med sprutor i stortån! Men hon var så tapper min lilla gumma och nu hoppas jag att det onda ska hålla sig borta! 
Ute har det varit rått och regnigt idag, riktigt ruggväder! Var så frusen när jag kom hem att det blev en kopp hett te under filten i soffan! Burr! Från den ena sjukan till den andra så har jag äntligen fått tid hos reumatologen för mina armar. Den 18 november är det dags.

Inga kommentarer: