Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 oktober 2014

Vinterförberedelser...

Idag har jag och Edvin hjälpts åt att bära in utemöbler, grill, krukor mm i förrådet. Känns lite vemodigt på nåt sätt. Har även (bli inte chockad nu!) burit IN julsaker, julgran och snöspadar! Nej det låter verkligen inte klokt, jag vet. Men när snön väl har lagt sig går det inte komma in i det där förrådet med den gamla kärva dörren, så här gäller det att vara förberedd! Så nu får julgrejer och gran stå i kartonger på övervåningen tills det är dags för det. 
Känns i alla fall skönt att ha fått undan utemöblerna, nu är det bara studsmattan kvar och den ska jag få hjälp med av Helen o Lottis nån dag.
Jag har också varit till psppersinsamlingen med kartonger sen förra julen och flytten, är jag inte snabb så säg? ;-)
Jag har varit ovanligt energisk den här veckan måste jag säga. Fått mycket gjort! Kanske borde städa lite också när jag ändå är igång? Eller.... Nja....känns inte så lockande när jag tänker efter!

Inga kommentarer: