Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 november 2014

Tröttlördag

Thea var ute på Halloweenspökerier med två kompisar som sedan övernattade igår kväll. De var nöjda och hade roligt, men mycket till sova blev det inte. Kl 02 i natt sa jag till dom sista gången...;-) Men som sagt, roligt hade dom och sams var dom också. Idag försvann hon med hem till den ena kompisen där hon övernattar i natt. De lär nog vara rätt så trötta i morgon! Jag själv har varit trött hela dagen och dessutom har det ösregnat ute men jag har ändå hunnit med en del. Stan, Dollar, Ica, en fika på Rutiga duken med Erik o Micke och sen även en kopp te på Waynes, och i kväll har jag haft filmmys med båda mina älsklingsgrabbar! Det hör verkligen inte till vanligheterna att bara jag, Jonathan och Edvin gör något tillsammans så det var mysigt. Jonathan har dessutom spelat och sjungit i massor och det får jag aldrig nog av! Avslutade kvällen med Så mycket bättre som var lika bra som vanligt. Nu är det natti natti för min del och här bjuder jag på en mörk spökbild!

Inga kommentarer: