Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 10 november 2014

SPA-helg i Sundsvall och nya jobbet...

Wow vilken helg! För att berätta om helgen i stora drag så var den hellyckad, bortsett från att Lottis blev sjuk och inte kunde följa...:-(
Britta- vilken överraskningskvinna! Vi hamnade på SPA på Södra berget, middag på restaurang, goda drinkar, utgång och övernattning på hotell Strand. Vilket 40-årsfirande! Tack än en gång för en kanonhelg!
Idag= stora dagen D...Nytt jobb! Är såå trött av alla nya intryck just nu, men jsg är SÅ nöjd så här långt! Det har varit intensivt och så mycket att göra-men kul!!! Är övertygad om att det kommer bli jättebra! Bara att ha en egen arbetsplats, alltså ett eget skrivbord med mitt namn utanför dörren på en skylt...Känns ju alldeles overkligt! :-) Det ÄR pirrigt med nytt jobb, men det känns SÅ kul! Fortsättning följer en annan dag...För trött nu! ;-) (Men på ett positivt sätt!)
Här kommer några godsaker från helgen...




2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vad mysigt med hotellövernattning! Ser härligt gott ut, och ja, det skulle kännas overkligt för mig också att ha eget skrivbord och namnskylt utanför dörren, det vore en ny erfarenhet bara det! =) Fortsatt lycka till!

Cattis sa...

Tack så mycket!