Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 maj 2011

Rosa servetter och rosa duschtvål...

Idag hade jag mitt andra coachsamtal med Monika. Det är intressant måste jag säga... ska bli spännande att se hur det känns efter alla tio samtal. Efter vårt samtal tog jag bilen och åkte till Dollar store en sväng. Har inte varit där på evigheter. Köpte rosa servetter med vita prickar, rosa duschcreme, rosa sköljmedel....haha det blev mycket rosa idag! =) Sen åkte jag hem igen och nu gör jag mat. Kycklingfilé idag igen, fast jag åt det i helgen. Men det är så gott, och viktvänligt! Funderar på att köpa ett kort på simhallen så jag kan börja simma, och träna. Nu kan jag ju inte skylla på att jag inte tar mig dit... och promenera kan jag ju fortfarande inte med häl-jäveln. =( Men att simma har jag inga undanflykter till. Även om det är tråkigt förstås, men jag måste börja röra på fläsket, speciellt nu när jag känner att viktnedgången har avstannat lite i tempot. Om det ska hända nåt på vågen måste jag röra mig också. Ja jag ska banne mig åka ner o köpa ett kort. Finns inget att skylla på, ingen återvändo.

Inga kommentarer: