Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 5 maj 2011

Ögonfluss

Klev upp i morse, halvstressade som vanligt. Thea var uppspelt eftersom "fröken" skulle komma till förskolan idag... Vi kom iväg i tid och kom in på förskolan som vanligt... DÅ upptäckte jag att hon hade ögoninflammation!!! SUCK! Det var bara att vända och gå hem, eftersom det smittar som bara den... VAB igen då... Jag hade en förhoppning om att det skulle få gå fram till semestern utan mer VAB, men icke! Irriterande! Nåja, inget att göra åt. Däremot bokade vi inte om samtalet med "fröken", utan gick dit på det i alla fall. En mycket nöjd Thea! Och en sentimental mamma som inte fattar att hennes yngsta barn snart lämnar förskolan! Ofattbart. Sen for vi och handlade lite på Härnöhallen. Väl hemma åt vi lunch. Rester från igår. Viktklubbs Chili Con Carne. Tror jag nämt det förut, men den är jättegod! Köttfärs, krossade tomater, tomatpuré, tacokrydda, röd och gul paprika, stora vita bönor, gul lök och vitlök, salt o peppar. Mycket mumsigt!

Inga kommentarer: