Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 3 maj 2011

Det är bra skönt att ha en bil! =)

I morse sms:ade jag Maria och frågade om hon kunde klippa Theas lugg nån dag? Hon kunde redan idag, så vi åkte dit på eftermiddagen. Sen var vi och handlade på Härnöhallen... Åh vad skönt det är att inte behöva planera allt så noga. Kan bara ta bilen och åka iväg helt spontant när det passar. Känner mig verkligen nöjd!
Vägningen igår gick "sådär". -0,3 bara, men dock åt rätt håll. Kom på att nu kan jag inte gå dit förrän om två veckor, för nästa måndag har vi personalmöte. Typiskt! Har 1,1 kg kvar tills jag nått min 10% viktnedgång sen jag började på Viktväktarna, och det SKA jag klara till nästa gång, det har jag bestämt!
Jag är supertrött just nu, så det blir kväller bums. Orkar inte ens vänta på att tvättmaskinen ska bli klar (som är om ca tjugo minuter...). Natti natti!

Inga kommentarer: