Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 maj 2011

En lång måndag

Jobbade till halv fyra och sen har vi haft personalmöte i kväll. Känner mig helt slut i huvet just nu. Ute har det varit kanonväder idag, solen har skinit och det har varit riktigt VARMT! Edvin har börjat på fotboll nu i kväll, för första gången i sitt liv. Ringde nyss Erik och hörde hur Edvin hade tyckt att det var, och han hade tyckt att det var jättekul! Så nu blir det till att handla fotbollsskor och benskydd. Kul att han börjar med nåt han tycker är kul, sen får vi väl se om han blir lika sportig som sin atletiska mamma...;-) Haha, skoja bara, fast det visste ni nog. Finns nog ingen så o-sportig typ som mig i hela landet.
Känner mig inte på nåt skriv-humör idag. Vill bara vila hjärnan en stund. Sen blir det nog sova tidigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

:-)