Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 22 maj 2011

Något störande

I torsdags när jag skulle dra upp persiennerna i Theas o Edvins rum så gick självklart snöret av, och persiennen hänger nu som en jätte-solfjäder över hela fönstret. Jag är inte särskilt pedant av mig, men jag är väldigt noga med hur det ser ut i fönstren utifrån. Just nu ser det ut som ett riktigt tattar-hem och det stör mig ENORMT mycket. Gjorde självklart en felanmälan till Härnösandshus sekunden efter det hade hänt, men av erfarenhet vet jag att det tar flera månader innan de ens för ärendet vidare till Härnösand persienn och markis som ska utföra själva jobbet. Undrar om man kan ta isär fönstret och plocka ner eländet, det har jag inte kollat än? ÅÅÅH vad det retar mig!

Inga kommentarer: