Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 maj 2011

Fotbollsskor och möbler till balkongen

Idag följde jag med Erik och Edvin en snabb-sväng ner till Birsta. Vi skulle köpa fotbollsskor och benskydd till Edvin. Vi hade sån tur när vi kom in på Stadium att man fick benskydd gratis just nu om man köpte ett par valfria fotbollsskor. Så det gjorde vi, och fotbollsstrumpor, så nu är han redo! Sen skulle Erik in på Clas Olsson så jag följde med in. Det första jag såg där inne var såna där vita cafémöbler som jag så länge velat ha till balkongen. Betydligt billigare än de ställen jag tittat på. Ungefär halva priset närmare bestämt. Velig som jag är så kunde jag inte bestämma mig. Gick därifrån utan möblerna. Sen åkte vi och åt lunch och då bestämde jag mig. Det är lika bra, annars kommer jag att ångra mig. Så då svängde vi in där igen så jag kunde köpa möblerna. Gruvade mig lite för tills jag skulle komma hem och vara tvungen att skruva ihop dom... Men när jag kom hem och öppnade kartongerna så var det bara att fälla ut möblerna, de var skruvade och klar! Underbart! Fina randiga dynor i glada färger köpte jag också till. Nu ska det bli fint på min balkong! Ska fixa lite blommor och ljuslyktor också så blir det nog riktigt mysigt där ute.

2 kommentarer:

Christina sa...

Vad fina dom är! Där får du skönt i sommar!!!

Catarina sa...

Ja visst är de fina! Blir nog ännu bättre bara jag får till lite "piff" också...