Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 maj 2011

Pigg!

Jösses vad jag känner mig pigg idag! Hur ska jag kunna sova i kväll tro? Gick ju till Ann o Mats o tittade på melodifestivalen igår. Ann o jag delade en flaska vin och åt godis o chips.... en riktig viktväktarkväll med andra ord!!! Det var en trevlig kväll och Eric Saade kom trea! Riktigt bra måste jag säga! Det var slut halv ett och då gick jag hem och lade mig och somnade genast. När jag vaknade trodde jag att klockan var kring sju som den var i går morse när jag vaknade. Döm om min förvåning när klockan på mobilen visade 10:12!!!! Jag höll på smälla av! Flög ur sängen och tyckte att det kändes som att hela dagen hade gått. Helt otroligt. Man slutar aldrig att bli förvånad. Två glas vin och man blir som klubbad...;-) Ska bli spännande på vägningen i morgon. Bortsett från kvällen igår så har jag skött mig väldigt bra i två veckor sen jag var på vägning sist. Så ett minus vore på sin plats.

Inga kommentarer: