Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 maj 2016

Tillbaka från äventyret...

Taxin kom på utsatt tid och skjutsade upp oss på ett berg där restaurangen låg. Dock väldigt nära så hem gick vi. Maten var sådär. Vi bröt ihop i en skrattattack när tallrikarna kom in och vi båda blev lika besvikna över att det inte var någon pommes till! Vem 17 vill ha broccoli till maten på fin-restaurang?!? Vi sa till och fick vänta på pommes...:-)
Men trots att maten bara var sådär så var det helt klart värt besöket. Utsikten var heeelt fantastisk, servicen tipp topp (samma grabbar som på förmiddagen), och vi blev åter igen bjudna på både förrätt och efterrätt. Det var nog ett populärt ställe för det kom folk hela tiden. När vi var klara var vi så mätta att vi hade kunnat rulla utför berget... Men vi gick, det tog nog max en kvart att gå hem till hotellet. Innan hade vi tänkt att vi skulle stanna i Platanias och ta en drink på hemvägen, men magarna sa stopp och i stället ligger vi på hotellet med nattlinnet på...;-) Haha, partypinglorna!




2 kommentarer:

Fangoria sa...

Wow det ser mysigt ut, men håller med man vill ha strips till maten juh! =D Blir ju inte mindre sugen att åka till värmen när man ser dina bilder och det regnar här hemma...=P

Catarina sa...

Tråkigt med regn...:-/