Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 maj 2016

Resklar och en vecka kvar!

Då var det söndag, första maj och EN vecka kvar! Jag har gjort klart allt inför resan och känner mig redo nu. Snart, snart, snart...:-D
I helgen har det blivit mycket motion. Träning efter jobbet i fredags och två 7-kilometerspromenader med Ann lördag/söndag. Riktigt skönt. Men eftersom jag inte gått så långt och snabbt på så länge så har jag nu jordens träningsvärk, går som en 90-åring...
Igår kom Anneli ner och vi lagade mat och slöade i soffan, en Valborgsmässoafton helt i min smak. Skönt att ha stora barn o slippa gå och titta på brasan...;-)
Grabbarna var på bröllop med Erik igår. SÅ snygga var dom i sina finkläder!
Och Edvin blir mer o mer lik Jonta.
Bröderna Snyggo! :)

2 kommentarer:

Christina sa...

Snyggaste killarna!!!

Catarina sa...

Absolut! :-D